TORSDAG

Hejsan!
Jag har inte hunnit blogga något idag för jag var först i skolan... sen när jag kom hem åt jag mellis och sen åkte jag och mamma och handlade lite... Sen åt jag middag, sen städade jag mitt rum och efter det har jag duschat och gjort en header!
Det var typ min första header på photoshop så den blev inte så himmla bra^^
Men kommer ha den i ett litet tag i alla fall.
Men snart ska jag gå ut med Nellie och sen Big Brother...
JUSTE!!!!!!!!

IGÅR I SKOLAN GICK JAG OCH HEDDA FÖRBI TYP EN KLÄTTERSTÄLLING OCH PÅ MARKEN LÅG DET EN 500 LAPP!
LYCKODAG ELLER VADÅ?
OCH HEDDA VAR JÄTTE NÄRA ATT HITTA DEN FÖR MIG... MEN HON HADE TYP SOLGASÖGON PÅ SIG SO HON SÅG DEN INTE...
Men bloggar sen när jag kollar på BB! 

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0