Micaela :)

Hejhej!
Snart kommer Micaela hit :)
Vi kommer vara själva hemma typ hela kvällen och lite till...^^
Mamma och Pappa ska till några kompisar... Så vi kommer laga god mat och kolla på Eva & Adam!
Hedda skulle Kanske  komma sen, men det var inte säkert...
Men jag fick en kommentar igår från -Jag-

Frågan:
Hej! Din blogg är jätte bra och så, men du lägger nästan aldrig upp bilder fårn din systemkamera? Du lägger bara upp från din IPHone, och då undrar jag varför du har en blogg som heter "photosbyhannahlund"

Svaret: Tack, Om du hade läst min blogg hade du vetat att jag inte har kunnat ta kort med systemkameran på ett tag men nu har min mamma köpt en sladd så nu kan jag det... och det var inte jag som gjorde bloggen och valde namnet :) Och det spelar ju ingen roll om det är med min iPhone eller systemkameran det är ju ändå bilder? :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0