Hemma från en rolig dag!

Hejsan!
Jag kom hem för typ 15 min sen från en superroligdag!
Jag mötte Micaela och Johanna vid Vivo och sen åkte vi till Riddardagen eller vad det nu är... Haha xD
Det var inte så roligt där... Men Micaela och Johanna körde typ kuddkrig på en stock!
Sen gick vi till Notholmen och satte oss på en berg och hade Picnick :)
Det var supermysigt och sen så BADADE VI!
Det var kallt i början men sen var det jätte skönt! :)
Men ingen hade med sig Bikini eller bara Micaela och johanna hade överdel... så jag badade med Trosor och linne och dom med överdel och trosor! HAHA xD

Men nu ska jag ta en dusch och sen ska vi grilla korv till middag :)





Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0