DÅLIG UPPDATERING!

Hejsan!
Asså jag vet att det inte är så bra uppdatering... Men kan förklara :P
Nu när det är "sommar" om man kan säga det nu... Så vill jag liksom inte sitta inne vid datorn så mycket så jag kommer försöka blogga så mycket jag kan eller när jag orkar helt enkelt!

Men vi grillade och åt utomhus för första gången i år!
För när vi skulle äta var det liksom 23.6 grader ute! SOMMAR VARNING!
SÅÅÅÅÅÅ GLAAAAD xD
När jag skulle gå till skolan var det bara att ta på sig skorna och gå, och då kallar jag det sommar ;)
Men efter vi hade ätit fikade vi kladdkaka och pratade...
HAHA... När Sophie skulle sätta sig när drog jag bort sktolen från henne så hon ramlade på golvet! HAHA!


:)
Dagens outfit också!

Bloggar mer sen!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0