Bra kväll!

Hejsan!
Kom hem för 20 min sen typ... har vart på Circus Maximum :)
Det var faktiskt jätte roligt och dom var grymt duktiga!
Har massa videos så kanske lägger upp en i morgon :)
Men sen när vi skulle åka hem så sprang jag och skulle hoppa över en sak eller liksom hoppa på den och sen på marken typ... Men jag missade den och flög och ramla jätte hård och bara låg där och Sophie och Sophies gudmor och hennes barn sprang och frågade hur det gick... det konstiga var att jag inte gjorde illa mig?
Bara ett pyttelitet skrapsår? WEIRD!?
Men det var ju bra ändå :)

Men i morgon så är det skola och sen vet jag inte vad jag ska göra... Vara med Micaela tror jag :)
Men bloggar när jag kommer hem i alla fall!

Haha elefanten sitter ner!
Mer bilder/videos kommer :)
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0