SKIT -.-

Halloj!
Jag mår inte bra alls!
Jag har feber, ont i halsen, täpt i näsan och grymt ont i huvudet...
Men nice dag i skolan i alla fall, Vi städade till lunch och sen från 10 i 12 till halv 3 hade vi typ rast eller vi var ute och "lekte" för vi hade städat klart!
Sen åkte jag med Hedda och köpte lite saker till skolavslutningen ju :)
Men sen när jag kom hem somnade jag och sova i typ 3 timmar, Sen åt jag och nu sitter jag och kollar på FÅNGAD!
Imrogon ska jag gå till skolan tror jag, fall jag mår bättre då... Vi ska bara mysa och köpa glass med klassen!
Men jag har inte tillgång till min systemkamera just nu så jag får ta web cam... -.-

Pyjamas!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0