I'M BACK OCH HAR BÖRJAT OM!

Hejsan!
 har ju inte bloggat på ett tag...
Jag hade ingen blogg lust, men nu har jag gjort om allt och tagit bort alla inlägg osv...
Jag tänkte att min blogg skulle bli bättre och ha roligare inlägg :)

Jag har haft det bra när jag var "borta" :)
Igår var jag med Micaela på ett Kafé i Alby :)
Det var jätte mysigt och kul!
Sen åkte vi hem till henne och åt middag där och lite mer sen stack jag hem och kollade på Eva & Adam :)

Idag har jag städat HELA dagen i mitt rum och rensat i lådor osv...
Så tänkte göra en video sen på hur mitt rum ser ut :) För några han frågat om jag kan göra det.
Men den kommer i morgon!
Men jag bloggar mera sen :)

Så söt!

Haha!

Mums :)

Jag :)

:)
Karm!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kafé*

2012-04-29 @ 18:07:45
Postat av: Anonym

Kafé*

2012-04-29 @ 18:07:45
Postat av: Anonym

Kafé*

2012-04-29 @ 18:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0